FAQS

In welke valuta zie ik de prijzen op de site?

Alle prijzen zijn in EURO.

Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?

Houd rekening met 12 uur productietijd voor uw bestelling om te verzenden, gemiddelde verzendtijden zijn 1-2 werkdagen exclusief feestdagen. U kunt uw bestelling volgen met de track and trace die u via de mail heeft gehad. Heeft u na 2 uur nog geen trackingnummer heeft gehad, kunt u ons een e-mail sturen op stb.commerce.zakelijk@gmail.com


Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan deze geretourneerd worden? Wat als er een probleem is?

We bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect of beschadigd is. We geven je 15 dagen om het naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Je moet het op eigen kosten terugsturen, zodra we het product hebben ontvangen, zullen we het volledige bedrag van je oorspronkelijke aankoop terugbetalen. Vermeld a.u.b. al een naam en ordernummer op de geretourneerde pakketten.
Let op: als je pakket onderweg is, moet je wachten tot het is aangekomen en het terugsturen voordat je je geld terugkrijgt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren! U moet uw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het artikel al is verzonden, gebruik dan ons eenvoudige retoursysteem om een ​​volledige terugbetaling te krijgen.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?


Als u een verkeerd gespeld of automatisch onjuist adres heeft ingevuld, hoeft u alleen maar de e-mail met de orderbevestiging te beantwoorden en te bevestigen. Zodra u nogmaals heeft gecontroleerd of het opgegeven adres onjuist is, kunt u ons hiervan op de hoogte stellen via e-mail op stb.commerce.zakelijk@gmail.com
. Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen we het adres binnen 24 uur wijzigen in het juiste adres. Er wordt geen restitutie verleend na de 24 uur van onjuiste indiening.


Ik heb een vraag die niet is beantwoord, kunt u alstublieft helpen?

Absoluut! Stuur ons dan een e-mail naar stb.commerce.zakelijk@gmail.com
en we zullen u graag helpen op welke manier dan ook. We ontvangen een groot aantal e-mails. Als u snel antwoord wilt, voeg dan uw bestelnummer toe en adresseer het probleem duidelijk, bedankt