Retourneren
We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je 14 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig. Zorg er ook ten alle tijden voor dat uw retourzending een naam, bestelnummer of andere manier van herkenning bevat.
Om een retour te starten kunt u contact met ons opnemen via stb.commerce.zakelijk@gmail.com
. Houd er rekening mee dat retourzendingen naar het volgende adres moeten worden verzonden: [Zomereik 71, Den Haag, 2498BT]
Voor retourvragen kunt u altijd contact met ons opnemen via stb.commerce.zakelijk@gmail.com
Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het goed kunnen oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Helaas kunnen we geen retourzendingen van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen accepteren.
Europese Unie 14 dagen bedenktijd
Niettegenstaande het bovenstaande, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, hebt u het recht om uw bestelling binnen 14 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging. Zoals hierboven vermeld, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u binnen 10 werkdagen automatisch teruggestort op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we uw retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via stb.commerce.zakelijk@gmail.com
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig. Zorg er ook ten alle tijden voor dat uw retourzending een naam, bestelnummer of andere manier van herkenning bevat.
Om een retour te starten kunt u contact met ons opnemen via stb.commerce.zakelijk@gmail.com
. Houd er rekening mee dat retourzendingen naar het volgende adres moeten worden verzonden: [Zomereik 71, Den Haag, 2498BT]
Voor retourvragen kunt u altijd contact met ons opnemen via stb.commerce.zakelijk@gmail.com
Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het goed kunnen oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Helaas kunnen we geen retourzendingen van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen accepteren.
Europese Unie 14 dagen bedenktijd
Niettegenstaande het bovenstaande, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, hebt u het recht om uw bestelling binnen 14 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging. Zoals hierboven vermeld, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u binnen 10 werkdagen automatisch teruggestort op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we uw retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via stb.commerce.zakelijk@gmail.com